Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с задна главина и спирачен диск

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с задна главина и спирачен диск

    Колеги някой от вас слагал ли е евтиния вариант на задна главина говоря за тези които са 50-70 лева максимум с гривна за абс,ако може изкажете мнения за тях?В момента не мога да взема скъпия вариант на СКФ нямам толкова средства.Другия проблем е като снех диска от вътрешната страна е опирала много малко накладката и диска е ръждив,но самата накладка е цяла и не е деформирана и е на половината си живот.И двата диска са така като ги снех не обърнах внимание дали се движеха лесно водачите но сега съм ги раздвижил и чакам да взема главина и да видя дали ще започне да излъсква диска и отвътре.Има ли друга причина да опира само едната накладка?

  • #2
    задните дискове, много трудно ще ги излъскаш! трябва да натовариш яко колата отзад, за да отвори кантара задните магистрали напълно аз ползвах евтин варянт на задни главини окол 70 80 лв бр, за сега съм доволен!.... 1 година ги ползвам вече..... за сега няма проблем... 30 хил съм минал най малко с тях.
    поздрави
    sigpic
    Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
    FIAT TIPO 1.6 DOHC

    Comment


    • #3
      Моят евтин вариант на задно дясно колело изкара точно 1 година(15к км)... Не си спомням ква марка беше - некво китайче или арабче или техен братовчед.
      sigpic
      Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

      Comment


      • #4
        Колега аз съм с абс и нямам кантар на задните колела, всичкото усилие се контролира от гривните на абс които стоят на главините

        Comment


        • #5
          ех старитр като моята си имат кантар не знаех че си с по нова кола
          sigpic
          Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
          FIAT TIPO 1.6 DOHC

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
            Колега аз съм с абс и нямам кантар на задните колела, всичкото усилие се контролира от гривните на абс които стоят на главините
            Това нее точно така! Въпросните гривни служат за да разбира абс-а кога е блокирала дадена гума, това нее регулатор на спирачното усилие обаче! Когато колата се натовари нещо трябва да "отпушва" повече течност към задните апарати...
            (аз също съм с абс ама си имам и кантар/регулатор или каквото е там...)
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #7
              Колега... така е! прав си, но май новите 156 147 и по новите 145/146 са без оня клапан на задния мост "Кантар" както при нас старите алфи и фиати. Това регулиране идва от самата абс конзола отпред, но си мисля че все пак трябва да има някакъвя датчик потенциометър на задният мост и на щангата, която да дава информация на тази АБС конзола дали колата е натоварена или не? някой Колега, който знае ще каже!
              Поздрави
              sigpic
              Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
              FIAT TIPO 1.6 DOHC

              Comment


              • #8
                Проследявал съм спирачните магистрали но никъде няма кантар,мисля че всичко се регулира от тези гривни на абс. Колата е 145 1,9 жтд 99 година

                Comment


                • #9
                  Евтина част е много общо понятие, кажи марка да ти кажа става ли за нещо! Цената не е ориентир, спокойно може да си купи човек нещо по-скъпо и по-боклукчаво.
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #10
                    145/146 жтд са без кантар. имат EBD към ABS-а.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Добре де,, как знае дали колата е натоварена или не??? как раззбределя усилие на задните и предните колелета ?? или еднакво усилие навсякъде и ако заковат задните включва абс! малко не ми се връзва!
                      sigpic
                      Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                      FIAT TIPO 1.6 DOHC

                      Comment


                      • #12
                        то винаги само се намаля усилието към задния мост. в случая нищо не следи колко е натоварена колата. като почнат да блокират задните колела абс-а намаля усилието.
                        специално тоя абс може да контролира всяко колело отделно и сензорите му са по-прецизни - магнитна гривна и хол датчик.
                        реално спирането на задницата по този начин е по-добро, но ако се случи абс-а да запише грешка и да се изключи с ебд-то , усилието към 4-те колела става еднакво и почват едни хубави блокажи и въртели
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Ееее вече еясно Много благодаря за Инфото
                          Лека вечер
                          sigpic
                          Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                          FIAT TIPO 1.6 DOHC

                          Comment


                          • #14
                            Вече съм с новата главина марката е ОМ & CAR не съм чувал тази марка до сега.В магазина ме предупредиха че не е качествена за това и цената им беше само 60 лева с гривната на абс,но ми стана интересно че е произведена в Италия.Изникна още един въпрос по време на монтажа трябва ли да се сложи грес в самата главина след като лагерите са капсуловани или те си имат достатъчно в тях ?

                            Comment


                            • #15
                              То няма и как да му сложиш като е капсулован. Монтирай и карай.
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment

                              Working...
                              X